11 Februari 2011

I'm fly Without Wings

Petg lepas keje aku bergegas nk balik..coz nk jumpe Hubby aku..
*Mis u Lol B*

Bese la , petg2 mstilah jln sesk..rndu bukn main++++.semcm je..akhirnya aku setelah agk lme aku menhan sabar dngn keadaan x berapa nk lalulintas..aku smpai ke destinasi yg d tju..(*_*)..

B : asl lmbt sgt??
C : (tRkjt + rndu + sdih)..b knpe, ttbe nk mrah cyg..
B : Memulakan perjlnn dgn diam +bisu
C : (=
ttbe smpainye aku dtmpt yg agk plik..aku dtngglkn sorg2 dlm kereta dgn hanya 1 pesnn - lock pntu + dok diam2 dlm kereta smpai B dtg..
C : ksne kmri my #$^% bertukr arah..xsng dudk aku d buat nya..

15mnt kmudian..

tNgkp crmin kereta aku d ketuk..
Tok tok tok..
Sejambak bunga Ros merah + Teddy Bear yg agk besar d hulurkan dgn ucapan "Hepy bfday Cyg + 1Kis melkt d dahiku..

B : Maaf tdi mrah cyg..sje wat gimik , spye cyg x bnyk tnye mne kite nk pergi td
C : (mrajuk) ..e! sje je kan..cyg ingt cyg buat slah..rpe2nye...(air mta mnje ku melilih , x smpt mghbskan kate2)
B : Suprise la cyg..alololo jgn la ngs..b kan ade..
C : (*_*) + hati berbunga2 cinta + mlyn perasaan lagu dgdut amelina & mas idayu..hihiihi
B : (pesan) , jge bear tu elok2 ye cyg
C : oK  , cyg jnji akn jge bear tu elok2


Diawangan
I'm fly Without Wings

Tiada ulasan:

Catat Ulasan